Autor Tema: FCA  (Pročitano 7045 puta)

Van mreže Orlo

  • Jr. Member
  • **
  • Poruke: 78
    • Pogledaj profil
    • Imejl
Odg: FCA
« Odgovor #15 poslato: Februar 06, 2015, 06:40:55 posle podne »

Iskreno ne vidim baš boljih motora od talijanskih u klasi 6 cilindra i 3 litre. Sve je tu negdje. I nije mi stvarno jasno koje to inovacija kod motora rade Nijemci. Uostalom one nagrade za najbolji motor i slično su znali dobivati za ovjekovječeno problematične motore.


Nemoj molim te, svi su tu negde a Italijanski su bolji.  :D
Koji, onaj 3.0 napravljen od Pentastar-a ili VM Motori 3.0?  ;)

Van mreže N.N

  • Newbie
  • *
  • Poruke: 15
    • Pogledaj profil
Odg: FCA
« Odgovor #16 poslato: Februar 06, 2015, 06:57:29 posle podne »
Nemoj molim te, svi su tu negde a Italijanski su bolji.  :D
Koji, onaj 3.0 napravljen od Pentastar-a ili VM Motori 3.0?  ;)

Pa tu su negdje po brojkama.

VM Motori je Talijan, zar ne?

Ovaj drugi sigurno nije Pentastar. Pa sada razmisli gdje si pogriješio sa oznakama i što Amerima označava ime motora.
Ali zasigurno je otišao najdalje kada je riječ o klasi 6-cilindraša do 3 litre po pitanju snage, a da se ne okreće puno. Pazi max snaga je 5500 o/min za 410 KS verziju. Po meni je to izvanredno postignuće. I ne pričamo o specijalnoj izvedbi bloka tj. samoga motora kao recimo kod BMW M3/4. Jedino je Porsche sa Panamerom i 420 KS pri 6000 o/min tu negdje i on koristi Magneti Marelli DI. Mercedes ili Audi još nemaju V6 na toj razini.

Van mreže Orlo

  • Jr. Member
  • **
  • Poruke: 78
    • Pogledaj profil
    • Imejl
Odg: FCA
« Odgovor #17 poslato: Februar 06, 2015, 07:26:24 posle podne »
Pa ne kazes 3.0 sa 6 cilindara, pa sam zato spomenuo i benzinca i dizela.

Spomenuo si 3.0 V6 pa sto se tice benzinaca ti i nemas puno motora tu, jer kod premijum trojke tu snagu pokrivaju veci motori, realno po meni i trebaju jer su rastereceniji i sasvim sigurno dugotrajniji, a i ne znam po cemu bi trebao da zakljucim da je ovo sada dobar motor, ako se nije dokazao. Za one sto ti kazes nagradjivane barem znamo.

Za dizele ne bih trosio reci, evidentno je ko je u zaostatku.

Znas, dobar si ti, imas znanje, ali ti je objektivnost slaba strana.  ;)

Van mreže N.N

  • Newbie
  • *
  • Poruke: 15
    • Pogledaj profil
Odg: FCA
« Odgovor #18 poslato: Februar 06, 2015, 08:14:26 posle podne »
Šef razvoja za taj 3.0 je bio:

Mislim da to puno toga govori, naravno ako znaš o kome pričam.

Inače što se tiče 3.0 benzinaca tu nisu po trajnosti bile neke sreće neki drugi motori, čak mogući da su ti isto skupljali nagrade, a imaju daleko manju snagu po obujmo. Samo sa druge strane ta kompanija sa problematičnim 3.0 I6 ima jako dobar 2.0 I4, doduše opterećenja na I6 su daleko veća.

3.0 V6 dizel je 3. godinu zaredom u TOP 10 motora po Wardu. Inače jako cijenjen izbor u SAD-u. I to nešto govori. I tu se neke stvari daleko više uzimaju u obzir od ovih europskih izbora za koje nitko ne zna koji su jasni parametri. Motor je stvarno odličan.

I da se vratim na benzince. Svi će ti gurati 3.0 V6 bi-turbo vrlo skoro, budi bez brige. Možda kompanija sa I6 i ne toliko kako im V8 daje bolji raspored mase.

Nego što misliš da je objektivno Maseratiu loša strana? Mislim na QP i Ghibli. Kažeš da nisam objektivan pa da te odmah demantiram. Ja točno znam koji bi im mogao biti problem ako to ne isprave. Inače za MY2016 spremaju dosta promjena, ne znam hoće li debi biti u Ženevi ili kasnije. Znam da to sa Levanteom dolazi u startu.


Van mreže Orlo

  • Jr. Member
  • **
  • Poruke: 78
    • Pogledaj profil
    • Imejl
Odg: FCA
« Odgovor #19 poslato: Februar 06, 2015, 10:52:01 posle podne »
Boris Bizetic?  ;)

Ne mogu da poverujem da je opterecenje na 3.0 V6 vece nego na nekom V8 sa 4.0+ litara.

Kao sto mozes da osporis nagrade koju dobijaju nemacki motori tako je lako i osporiti ovaj motor. Uostalom impresionirani su motorom koji ne mogu ostali iz Detroita da ponude u pick-up segmentu. Iluzorno mi je da ne postoji bolji a i ne dolaze svi dizel agregati iz Evrope u SAD, tako da dalje ne bih komentarisao.

Sto se tice Ghibli-ja i QP smatram, na osnovu testova, da je neprimereno, bez obzira na to sto im je akcenat na sportskim performansama, da budu nedovoljno udobne (mislim na oslanjanje), a drugo Ghibli ima manje prostora za noge nego u C-segmentu (mada neki kazu kao u B-segmentu). Za limuzinu za koju je ocekivati i sofera - neprimereno! Ako izuzmemo cenu i to da drugi mogu i vecu cenu da ponude, tu je i potrosnja koja je bolja kod premijum nemaca ako se ne varam.

To sto nemci nisu ponudili jos 3.0T V6 motore te snage, meni ne znaci da je sada taj motor iz nekog razloga bolji.

Van mreže N.N

  • Newbie
  • *
  • Poruke: 15
    • Pogledaj profil
Odg: FCA
« Odgovor #20 poslato: Februar 06, 2015, 11:17:43 posle podne »
Možeš se ti nastaviti zafrkavati...

Tko je bio zadužen za motore za Scuderiu Ferrari dok je Schumacher nizao titule?
Inače u to doba je Ferrari za F1 napravio blok koji je imao stjenke cilindra debljine 1 mm, ali to je preskupo za serijsku primjenu.

Inače tom logikom ću doći do logičnog rješenja. Svugdje stavljajte HEMI! Nema dalje! Mislim ipak ~370 KS iz 5.7 litara i gusanog bloka i nebi trebalo biti zime.
Šalu na stranu. Pričamo ovdje o nekih 135 KS po litri obujma. Stvarno je to već stvarno velika vrijednost no valjda je FPT od 2009. na ovamo napravio neki napredak jer tadašnji 1.75 sa 115 KS po litri bez problema odrađuje preko 200k km u Alfama 159. Naravno to opet ništa ne govori no hoću reći valjda je sve u redu osim ako nisu napravili neki kritičan propust kod dizajna.

VM 3.0 je dobio nagradu jer daje odlične performansu u segmentu koji je mislim do $65k. Recimo ovaj Maserati V6 uopće ne dolazi u izbor. I nije motor izabran jer nitko drugi ne može napraviti slično. Uostalom imaš europskih dizela u izboru, mislim da N57 bude dosta često izabran.

Rekao sam ti sa čime dobiješ udobnost, Skyhook, tko ga želi naruči ga, košta ali se isplati. DA, Ghibli ima smiješno prostora straga, nije da nisu mogli srediti ali opet nije ni to što ih može pokopati, ipak većina ljudi su niži nego ovdje neki sa Dinarida. Ono što bi ih moglo omesti su konekcije na stražnji LCD, ne podržavanje USB-a i slično. Znam da ti to sada čudno zvuči ali baš to je ono što pali poslovne ljude na duljim putovanjima na stražnjem sjedištu.

Evo ti jedne usporedbe:
http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=34190&id=35435&id=35558&id=35099
Koliko Maser je od težih, možda griješim. Svakako dao sam razne opcije, sve AWD, sve automatik sa 8 brzina, je li DCT bi imao manju potrošnju. I naravno razne sheme. I nema ti baš kod Amera varanja na testu potrošnje kao kod nas, dalje sve ovisi o tvom stilu vožnje ali brojke su dosta realne.
Svakako vidjet ćemo RS4 sa 3.0 TT V6 ove ili sljedeće godine. Nažalost to je klasa niže pa potrošnja neće biti direktno usporediva.

Van mreže N.N

  • Newbie
  • *
  • Poruke: 15
    • Pogledaj profil
Odg: FCA
« Odgovor #21 poslato: Februar 09, 2015, 02:48:39 posle podne »
Po ovome izgleda da lažu kada kažu da dizel neće u SAD. Kako je Automotive News možda neće biti vidljivo na linku radi njihovih ograničenja.

Does FCA have a new small turbodiesel coming to the states? Why, it's a mystery
Citat
Break out the Scooby Snacks, because I’ve got a mystery that might even stump Velma: Is Fiat Chrysler secretly developing a new 16-valve, 2.2-liter turbodiesel engine for its passenger cars?

Jinkies.

A member of the FCA-centric website Allpar.com recently snooped around on the automaker’s secure dealer site, DealerConnect, and stumbled across an odd new powertrain configuration for the 2015 Chrysler 200 sedan. (DealerConnect is the site Chrysler-Jeep-Dodge-Ram dealers use to get information about everything from ordering to service bulletins to special spiffs.)

The site listed the 200 as having a 2.2-liter, 16-valve “DeTomaso” engine -- an oddly specific description of an engine that doesn’t exist in FCA’s current powertrain stable.

With some anonymous help, I was able to double-check the accuracy of what the Allpar poster reported: The “DeTomaso” engine listing was indeed there -- as of Tuesday afternoon -- in all of its mysterious glory, and associated with a 2015 Chrysler 200.

Now, if I can channel my inner Fred for a minute, something doesn’t add up.

The 200, introduced last year, has two engine variants: a 3.6-liter V-6 engine and a 2.4-liter I-4, both gassers. The 2.4-liter, dubbed “Tigershark,” was re-engineered for the launch of the Jeep Cherokee and the 200. It’s still relatively fresh.

A rework of FCA’s 2.0-liter, codenamed Hurricane, isn’t due until probably next year, and it won’t get used on a bigger car like the 200, anyway. Besides, to meet tightening fuel economy regs, an engine’s displacement would go down, not up.

And what’s the deal with that “DeTomaso” name? The now-defunct boutique Italian automaker bought its engines, it didn’t make them. Maybe it’s a red herring, just to throw people off the scent?

Do you believe in ghosts?

I grabbed my trusty flashlight and asked Eric Mayne, FCA’s powertrain spokesman what was going on.

His response? There’s no such thing as ghosts. (Okay, I’m creatively paraphrasing here. He denied that any such engine exists.)

So what’s the answer? According to my Automotive News colleague Luca Ciferri, it just so happens that Alfa Romeo is working on a 2.2-liter common rail turbodiesel that will produce between 135 and 210 hp.

If Alfa will share, a 2.2-liter turbodiesel might be an attractive differentiator in an otherwise overcrowded midsize sedan segment. In North America, such a power plant might just put a bite on FCA’s bitter archrival, Volkswagen.

Unfortunately, unlike Scooby-Doo, it’s going to take something longer than 20 minutes to discover the real reason for the rogue reference on DealerConnect to a 2.2-liter engine.

Unless, of course, we chase around FCA’s head of powertrain, Bob Lee, (who actually is super nice, and not a villain at all, but work with me here) until he falls into a trap.

Because, you know, he “might have gotten away with it, if it weren’t for those meddling kids.”
« Poslednja izmena: Februar 09, 2015, 02:54:47 posle podne N.N »

Van mreže ivan_m

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 2135
    • Pogledaj profil
Odg: FCA
« Odgovor #22 poslato: Februar 27, 2015, 07:23:35 posle podne »
Špijunske slike test primerka 2016 Fiat Bravo:

http://www.alvolante.it/news/fiat-bravo-2016-spy-339743


Van mreže N.N

  • Newbie
  • *
  • Poruke: 15
    • Pogledaj profil
Odg: FCA
« Odgovor #23 poslato: Februar 27, 2015, 08:34:19 posle podne »
Da, to je čini se mula Brava spremnog za sljedeće proljeće, dok se će sedan biti predstavljen vjerojatno ovu jesen.

Van mreže N.N

  • Newbie
  • *
  • Poruke: 15
    • Pogledaj profil
Dostupan FPT C725
« Odgovor #24 poslato: Mart 14, 2015, 12:26:01 posle podne »

 




trenutno na sajtu
website counter

eXTReMe Tracker