Autor Tema: Ides za Kanadu! :D  (Pročitano 11163 puta)

Van mreže Uros Cuore Sportivo

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 177
    • Pogledaj profil
Ides za Kanadu! :D
« poslato: Jul 26, 2015, 05:20:56 pre podne »
Prodje i danasnji dan...ali kakav! :D
Kako da pocnem a da ne preskocim nesto? Probacu da u par slika i komentara opisem nesto sto bih opisao kao ostvarenje sna svakog zaljubljenika u automobile.
Necu da ispadne kao da se hvalim vec vise da podelim jedno fenomenalno iskustvo ssa vama blogerima.
Danas nas je sef firme u kojoj radim okupio kako bi nas castio zbog dobrih rezultata minulog rada. Zapravo na jedan podli nacin pokusava da me privoli da se jednog dana preselim iz BG-a za Kanadu i tako doprinesem sirenju biznisa. Kakav podmukao nacin zar ne? Cilj je bio da se zabavimo vozeci superautomobile lokalnim putevima u Ontariju, tacnije u okolini grada Oukvila.
Dosli smo u firmu koja se bavi rentiranjem superautomobila a koja je zapravo Aladinova pecina za svakog pravog zaljubljenika u cetvorotockase. Gomila zapocetih projekata, prasnjavih muscle car-ova, dosta novih superautomobila i jedan originalni Fiat 500 na dizalici sa ugradjenim disk kocnicama i tome sl. Starija ljubazna gospodja nam je uzela
podatke iz vozackih dozvola a prilicno je bila odusevljena izgledom moje medjunarodne dozvole jer kaze da ne vidja tak'e cesto. Nakon te papirologije i par potpisa izveli su nas pred parking garaze a tamo redom:
1. Lamborghini Murcielago
2. Ferrari F430
3. Lotus Exige S
4. Audi R8
5. Porsche 911 Turbo
6. Nissan GT-R
Posle podizanja vilice sa poda, brzog fotkanja svakog automobila i hvaljenja prijateljima iz Srbije preko Vajbera usledio je kratki brifing od strane momka koji ce voditi danasnji dogadjaj. Cilj je bio da se za nekih par sati nas deset izrotira na svakom autu vozeci se lokalnim putevima sa malo saobracaja a time i organa reda. Jedan motor koji vodi kolonu i diktira tempo i drugi na zacelju koji takodje gleda da neko ne kasni previse. Momci su bili sjajno uigrani. Na svakom semaforu jedan pohita da po potrebi zamoli vozace da nas propuste a onda i da svakom od nas ukaze da je bezbedno da predjemo tu raskrsnicu. Vozili su neke superbrze motore i zaista obigravali sa njia oko nase kolone. Ni u jednom momentu nije delovalo da ne drze stvar pod kontrolom.
Vreme nas je prilicno posluzilo ali su deonice bile prilicno razlicite tako da se nekom zalomilo da odredjeni auto u datom momentu vozi po prilicno dosadnom i pravolinijskom putu.
Pocecu sa opisom svakog automobila kojeg sam vozio:

« Poslednja izmena: Jul 26, 2015, 06:41:58 pre podne Uros Cuore Sportivo »

Van mreže Uros Cuore Sportivo

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 177
    • Pogledaj profil
Odg: Ides za Kanadu! :D
« Odgovor #1 poslato: Jul 26, 2015, 05:30:55 pre podne »
 Lotus Exige i Audi R8

Van mreže Uros Cuore Sportivo

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 177
    • Pogledaj profil
Odg: Ides za Kanadu! :D
« Odgovor #2 poslato: Jul 26, 2015, 05:32:04 pre podne »
Nissan GT-R i Porsche 911 Turbo

Van mreže Uros Cuore Sportivo

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 177
    • Pogledaj profil
Odg: Ides za Kanadu! :D
« Odgovor #3 poslato: Jul 26, 2015, 05:43:41 pre podne »
Poceo bih prvo sa Ferarijem F430. Znam da ce Pit umeti to da ceni :D
Pit, sta da ti kazem ali ovaj auto je imao jednu manu. Problem je bio sto smo prvo seli u njega i bili za repom Lamborginija i konstantno se smejali kad god bi on zagrmeo. Nekako se najmanje secam Ferarija.
Jedna vazna napomena: svi ovi automobili su nekako razgazeni u smislu da se vidi po njima da ih je dosta ljudi vozilo pa su enterijeri dobrano istroseni. Kvalitet voznje nije dolazio u pitanje, svaki je bio bezbedan koliko je to vlasnik zeleo da bude ali nisu bili u mint stanju tako da uzmite to u obzir.
Na ovom nasem Ferariju je namerno bilo izvadjeno dugme Manetino na volanu verovatno da se neiskusni vozaci ne bi zaigrali previse.
Auto je fenomenalan, nisam ni sanjao da cu ikada sesti u Ferari a kamoli voziti ga. Medjutim...Mozda sam bio previse oprezan ili van sebe ali gotovo se ne secam ni jednog momenta dok sam ga vozio. Secam se da mi je bilo zabavno kada sam gledao preko ramena kroz "izlog" i gledao kako vristi onaj V8 motor ali to bi bilo to...
Prokleti Lambo, uzeo mi je svo secanje iz voznje Ferarija.
Prilicno je pitom po potrebi, polugice na volanu funkcionisu sjajno a primetio sam da je auto sam menjao brzine ukoliko ja ne reagujem kako treba. Bio sam prilicno cviketaner pa je upotreba kocnice bila cesca nego na kasnijim automobilima tog dana.
Samo da pomenem da mi je suvozac bio stariji kanadjanin koji je bio prilicno raspolozen i davao mi je korisne savete jer i on sam vozi 911-cu iz 90-ih godina pa zna kako treba sa sportskim automobilima.

Van mreže Uros Cuore Sportivo

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 177
    • Pogledaj profil
Odg: Ides za Kanadu! :D
« Odgovor #4 poslato: Jul 26, 2015, 05:51:07 pre podne »
Sledeci na red je dosao Lotus Exige.
Ovo bi verovatno bio moj izbor za najzabavniji auto ovog dana ako se uzme u obzir kakav osmeh navlaci na lice. Ako ga posmatrate kao igracku onda ga ne mozemo porediti sa onom zverinom od Lamborginija.
Mali, okretan, manuelni menjac, motor koji vristi iza ledja. Jednostavno je prenosio lepo svaku komandu koju sam mu zadavao. Nije imao servo volan pa se lepo prenosila svaka vibracija sa tockova. Bilo je interesantno igrati se sa manuelnim menjacem i kvacilom. Njegova najveca mana je verovatno njegova velicina. Ja sam sa svojih 187cm stao taman a veci vozaci bi sigurno imali problema. Takodje sam bio prilicno "intiman" sa suvozacem jer smo se gurali ramenima i kolenima veci deo voznje. Prilicno je spartanski opremljen u odnosu na sve ostale tako da od luksuza u njemu nema ni traga. A mozda bas i ne treba, ko zna...
Stvarno sam bio odusevljen automobilom.

Van mreže Uros Cuore Sportivo

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 177
    • Pogledaj profil
Odg: Ides za Kanadu! :D
« Odgovor #5 poslato: Jul 26, 2015, 05:55:22 pre podne »
Negde u momentu kad je trebalo da se zamenimo sa kolima ponovo preko toki vokija je javljeno da Nisan ima problema sa temperaturom ulja i da ce morati da se vrati nazad. Tu je napravljen kratki predah pa je javljeno da stize Aston Martin DB9 kao zamena. Cekajuci na njega iskoristili smo pauzu za slikanje i razmenu iskustava.

Van mreže Uros Cuore Sportivo

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 177
    • Pogledaj profil
Odg: Ides za Kanadu! :D
« Odgovor #6 poslato: Jul 26, 2015, 06:00:14 pre podne »
Na red je dosao Audi R8. Najudobniji i najluksuzniji auto na testu. Nisam imao prilike da vozim DB9 jer je par koji je vozio GT-R odmah posle toga seo u Aston pa je tako poremecena rotacija i ja i suvozac smo onda morali dva puta da vozimo Lamboa. Kakav maler...:D
Audi je vuk u jagnjecoj kozi. Auto za uzivanciju i krstarenje a onda na pritisak dugmeta sport postaje zver. Zaista je bilo uzivanje voziti ga. Verovatno pravi izbor za one koji uzimaju superautomobil glavom.
« Poslednja izmena: Jul 26, 2015, 06:44:53 pre podne Uros Cuore Sportivo »

Van mreže Uros Cuore Sportivo

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 177
    • Pogledaj profil
Odg: Ides za Kanadu! :D
« Odgovor #7 poslato: Jul 26, 2015, 06:08:24 pre podne »
S Audija na Porse 911 TURBO.
Jedini kabriolet na testu i moj drugi kabriolet ikada u kojem sam se vozio i koji sam vozio. Prvi je bila Astra mog drugara ali to mu onda i nije neka paralela zar ne?
Od svih automobila danas ovaj me je najvise prestravio. Moguce da je zato sto je pod uticajem vetra adrenalin bio pojacan ali se moj suvozac osecao kao kod kuce vozeci ga pa je malo vise sebi dao oduska. Konstantno sam grebao i pritiskao nogama kag god bi on stisnuo na pedalu i molio se da ce uspeti da zakoci pre Audija koji je bio ispred nas.
Imao sam i taj osecaj da je malo zanosio pri vecim brzinama sto bi indiciralo da mu je trap malo bio poremecen. Svakako me je istresao iz gaca. Zanimljiv mu je koncept menjanja brzina na volanu gde umesto polugica imate taster za +/- na paoku volana. Brzo sam se navikao.
Laknulo mi je bilo kad smo zamenili auto jer se nisam osecao sigurno u njemu. Verovatno neki nepotrebni strah ali nisam mogao da pobegnem od njega, imao sam osecaj da ce nesto poci kako ne treba. Danak neiskustvu u voznji ovakvih automobila...

Van mreže Uros Cuore Sportivo

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 177
    • Pogledaj profil
Odg: Ides za Kanadu! :D
« Odgovor #8 poslato: Jul 26, 2015, 06:18:30 pre podne »
A onda je dosao sam djavo po svoje.
Lamborgini Murcielago. Uf!
Podizem vrata i uvlacim se polako u njega a osecam kako mi nesto dise za vrat. V12 koji negoduje na svaki dodir pedale. Inace prestravilo me je to sto je auto na leru, dok smo stajali, delovao kao da dise. Prvo sam mislio da je neko u autu i da turira medjutim on je bio prazan a motor je u pauzama davao do znanja da je ziv. Kao da se hladio, ne umem da objasnim. Stalno je podizao pa smanjivao obrtaje.
Spustam vrata i vezujem se. Vodja puta me je posavetovao da pripazim na nacin menjanja brzina jer je potrebno da do kraja pritisnem kvacilo i isto tako snazno pomeram rucicu menjaca. Ispostavilo se da je to bio pravi fizicki rad ali sam se relativno brzo navikao. Setio sam se i Dzeremija koji je rekao da je menjanje brzina u Lambou isto kao i lupanje cekica po menjacu :D
Neverovatno je kako se vozi ovaj automobil. On jasno daje do znanja koliko snage ima i svojim izduvnim sistemom javlja da je u blizini. Kao desetak malih eksplozija koje svake sekunde paraju usi i izazivaju skok adrenalina. Odusevljava polozaj vozaca i sirina samog vozila. Deluje kao da se grlite sa asfaltom i da nema najmanje sanse da cete sa njega sici. Bio sam prilicno skoncentrisan i na kraju voznje izasao prilicno oznojan. Dva puta, kao sto rekoh vec zbog onog para koji je seo u Aston pa smo mi opet ponovili voznju u Lambou.
Najbolji momenat: prolazak ispod nadvoznjaka i prebacivanje iz trece u drugu brzinu i pun gas. Smejao sam se kao malo dete od te buke.
Auto van svake lige u ovom ludom danu.
« Poslednja izmena: Jul 26, 2015, 06:20:17 pre podne Uros Cuore Sportivo »

Van mreže Uros Cuore Sportivo

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 177
    • Pogledaj profil
Odg: Ides za Kanadu! :D
« Odgovor #9 poslato: Jul 26, 2015, 06:24:42 pre podne »
Lambo

Van mreže Uros Cuore Sportivo

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 177
    • Pogledaj profil
Odg: Ides za Kanadu! :D
« Odgovor #10 poslato: Jul 26, 2015, 06:26:00 pre podne »
...

Van mreže Uros Cuore Sportivo

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 177
    • Pogledaj profil
Odg: Ides za Kanadu! :D
« Odgovor #11 poslato: Jul 26, 2015, 06:27:18 pre podne »
...

Van mreže Uros Cuore Sportivo

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 177
    • Pogledaj profil
Odg: Ides za Kanadu! :D
« Odgovor #12 poslato: Jul 26, 2015, 06:40:15 pre podne »
I da sumiram ovaj nezaboravni dan.
Svakako je ovo iskustvo koje cu pamtiti celog zivota. Dok pisem ovaj tekst ulicom je prosao neki V8 i odmah su mi posli zmarci uz kicmu.
Ali...osetio sam jedno bolno saznanje. Velika brzina nije ono u cemu uzivam. Verovatno je to zbog toga sto nisam imao prilike u zivotu da vozim brze automobile. Najbrzi auto je bio americki Pasat pre par nedelja i njega sam vozio po lokalnom putu sasvim opusteno. Nikad me nije privlacilo da pritisnem pedalu sto je verovatno zbog toga sto nemam mnogo iskustva a ni stazha na dobrim automobilima.
Narocito mi je bio problem kad sam bio na suvozacevom mestu pa sam redovno stiskao imaginarnu kocnicu i drzao se za sve zivo po kabini. Jednostavno nisam navikao da me voze vec sam ja taj koji se uvek lati volana. Situacija je drasticno bila bolja kada bih ja seo za volan i tu sam bio kudikamo opusteniji i stiskao posteno pedalu gasa. Kada sam skontao da sam vozio Lamboa nekih 90+ milja seoskim putem nije mi bilo svejedno. Problem je sto sam jednako vredan bio i na kocnici pa sam tako svaku krivinu usao oprezno za razliku od drugih koji su ih peglali. Jednostavno nisam verovao ni jednom automobilu da ce lagano proci a ne zavrsiti u obliznjem kanalu...
Fali mi to iskustvo i voleo bih da jednog dana isprobam neki dobar auto na stazi sa nekim ko ce mi pokazati sve limite i situacije.
Shvatio sam da su za mene zavijeni putevi gde se dosta radi sa volanom a razvijaju relativno bezbedne brzine i lagano krstarenje sa vetrom ukosi i dobrom muzikom sa zvucnika.
Brzina me plasi i nije me sramota to da priznam.
Za mene je to neki strani i nepojmljiv svet.
Idem sad da spavam i verovatno cu se trzati dok premotavam sve trenutke danasnjeg dana... Pozdrav ekipi sa autobloga!  :D

Van mreže PITBULL

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 207
    • Pogledaj profil
Odg: Ides za Kanadu! :D
« Odgovor #13 poslato: Jul 26, 2015, 10:47:34 pre podne »
UCS
Šta reći, iskustvo koje je prava poslastica za svakog auto fana.
Sve si rekao i opisao, dodao bih još šteta što neki automobili nisu bili u drugim bojama, Ferrari u crvenoj, Lambo narandža ili zelena i GTR da je crni, crveni, odnosno da je jednobojan.
Šteta što i GTR-a nisi probao, ali biće prilike.
Što se utisaka tiče, kao što sam i pretpostavio, Lambo lako zauzima br.1 i zasenjuje 430.
Držali su ti i bukvicu za menjač kod Lamba, tako da sam i to pogodio. :D
Za starije Lamborghinije je važilo da su poput kamiona, tvrdo kvačilo, bez serva...
Kad je R8 najudobniji, kakvi su tek drugi. :D Kad skače ko jarac na svaku neravnivnu i ležeći, ko karting. I jako je tesan unutra, barem meni.
Šteta što si GTR-a propustio pa da napraviš paralelu sa 911.
Ali eto, možeš Ferrari vs Lambo, iako nisu ista klasa, jer ne može Ferrarijev V8 da se meri sa V12 Lambom, trebao bi i Ferrari da je V12 za fer poredjenje, mada Ferrari u toj klasi izgleda ko Mazda spram Lamba. :D
Pa eto na kraju, možeš da daš svoje neko vidjenje i 911 u poredjenju sa konjićem i bikom.
Pozz
« Poslednja izmena: Jul 26, 2015, 10:50:34 pre podne PITBULL »

 




trenutno na sajtu
website counter

eXTReMe Tracker