Autor Tema: Moralo se... BMW :)  (Pročitano 13710 puta)

Van mreže Miki

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 105
    • Pogledaj profil
Moralo se... BMW :)
« poslato: April 21, 2012, 08:27:13 posle podne »
Jednostavno, morao sam... Kriza srednjih godina valjda... :)   

Tražio sam dosta dugo i pre koji mesec i kupio suštu suprotnost Grand Vitare DDiS (koju zadržavam naravno) - BMW benzinca E39, šestak, 525i M-sport,  10-tak godina star, ali zaista dobro očuvan. Full M-sport oprema, automatski steptronik menjač, sportska kožna sedišta, shadow-line, fabričko M vešanje i pripadajuće M felne sa gumama 235/45/17 napred, 255/40/17 nazad. 192KS, zvuk motora neverovatan. U leru se ne čuje niti oseća uopšte, ni unutra niti izvana, ljudi ne veruju da motor radi (eh, šestak benzinac). Kad se stisne gas i ode u obrtaje, kez na licu je zagarantovan!!! Biće i neki youtube snimak za neki dan, upravo nabavih kamericu za auto... Za sada sličice.













Van mreže PITBULL

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 207
    • Pogledaj profil
Odg: Moralo se... BMW :)
« Odgovor #1 poslato: April 22, 2012, 01:53:31 pre podne »
Честитам, нек је са срећом.   :)
Мени је Е39 један од најбољих БМВ-а икад.
Јел то 3 000ццм мотор?
Колико троши по граду ?
Добро је што има М пакет, поготово због седишта.  :D
Колико видим, позиције су "кастом".   :D

Van mreže ALEKSANDAR BG

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 152
    • Pogledaj profil
Odg: Moralo se... BMW :)
« Odgovor #2 poslato: April 22, 2012, 08:41:47 pre podne »
Cestitam na kupovini!! Da te sluzi kako treba!!

Kao lutka je, nema sta!!  ;)

Van mreže Miki

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 105
    • Pogledaj profil
Odg: Moralo se... BMW :)
« Odgovor #3 poslato: April 22, 2012, 09:09:10 pre podne »
2500ccm, idealno za registraciju, koja izađe oko 460e (pošto upada u kategoriju 10+ godina, pa ide popust), dakle tek nešto više od registracije za novije vozilo od 2000ccm.

Po gradu troši koliko ga gaziš, ali uz normalnu vožnju oko 13L (zimus bilo i 14L). Šta ćeš, automatik, 1650kg, 2500ccm, šestak... ne može manje. Na putu troši oko 7L (100km/h), 8L (130km/h), 10L (150-160km/h).

Pozicije, tj angel eyes, sam zamenio originalne, žućkaste i slabo svetleće sijelice i stavio najnovije LED, CREE 2x10W, i koristim naravno kao dnevno svetlo jer dovoljno jako svetli (ne baš ovoliko jako kao u garaži naravno, ali se solidno vidi i po sunčanom danu), kao na najnovijim BMW-ovima a i izgleda odlično.

Od kada sam ga uzeo Decembru, uložio sam nekih 1800e da ga tip-top sredim. Iako propisno održavan (jedan vlasnik, 53-će godište, ljubitelj BMW-ova, prodao jer je kupio novi M5), ipak je preko 10g star, prešao 190.000km pravih... Elem, svaki mesec sredim po nešto, i skoro sam pri kraju. :)
- 300e na trap (spone, donja ramena, plivajuće kugle) i reglažu prednjeg i zadnjeg trapa
- 200e servis automatskog menjača (ulje, filter, zaptivka)
- 250e zamena filtra goriva i redovan servis (ulje, filter, filter vazduha i klime)
- 50e zamena 2 servo creva, čišćenje filtera i zamena servo ATF ulja
- 100e poliranje farova, čišćenje sočiva i izrada novih nosača farova (klasična boljka E39-tki)
- 70e nove Xenon sijalice (OSRAM original)
- 60e LED anđelčići i LED osvetljenje tablica
- 500e nove prednje i zadnje gume (ovo sam baš dobro prošao)
- 60e poliranje
- 180e alarm i OBD kodiranje
- 100e LLumar folije na staklima

Treba još oko 250e za nekoliko zamenu dotrajalih zaptivki i par creva na usisnog grani, separator ulja i vakuum pumpu, sve preventivno, pa nije hića. Pred sledeću zimu, uz redovan servis sleduje mi zamena tečnosti za hlađenje i tečnosti kočnica (menjano 2009-te po servisnoj - full servisna knjiga iz Švajcarskih BMW ovlašćenih servisa do uvoza).

Šta da radim, kada sam picajzla kada su automobili u pitanju... A E39 obožavam od prvog dana kada sam ga video, tamo druge polovine 90-tih, dok sam još student bio. E60 u zaista dobrom stanju i opremi, a naročito novi F10 su mi nedostižni (po pitanju cene naravno). 3-ke (E46) su mi po prostoru male, a 7-mice (E38) prevelike (naročito po kubikaži motora), pa je E39 bio čak i logičan izbor. :)


« Poslednja izmena: April 22, 2012, 10:20:41 pre podne Miki »

Van mreže PITBULL

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 207
    • Pogledaj profil
Odg: Moralo se... BMW :)
« Odgovor #4 poslato: April 22, 2012, 09:24:10 pre podne »
Svaka čast na pedantnosti, ja sam isto takav.  :D



Van mreže ALEKSANDAR BG

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 152
    • Pogledaj profil
Odg: Moralo se... BMW :)
« Odgovor #5 poslato: April 22, 2012, 10:19:43 pre podne »
Jel to ide sa godinama?

Van mreže Miki

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 105
    • Pogledaj profil
Odg: Moralo se... BMW :)
« Odgovor #6 poslato: April 22, 2012, 12:02:41 posle podne »
Malo je urođeno, a malo sigurno ide sa godinama, sa iskustvom, sa članovima porodice koji će se takođe prevoziti tim autom i za koje si odgovoran, itd...

Van mreže Miki

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 105
    • Pogledaj profil
Odg: Moralo se... BMW :)
« Odgovor #7 poslato: April 24, 2012, 05:53:44 posle podne »
Vozio sam prekjuče stazu NAVAK, pržio BMW-a... Fenomenalno!:ludnica: Krajnji ishod, moraću nove paknove, ove sam spržio. Niko mi nije rekao da treba da "odmaram" posle par krugova, pa sam usporio i izašao sa staze tek kada sam primetio da slabije koči. Pušili se sve u šesnaest...  Planiram da stavljam nove Ferodo diskove, ATE Racing Blue tečnost (postojeća je generička, dot4, bajata barem 3 godine), a paknove bih najradije Ferodo DS performance, ali ih izgleda nema kod nas, pa ću da spadnem na ATE, FRW ili Textar... Evo i jedan isečak. Budite laki na komentarima, prvi put u životu sam vozio na pisti, auto je stock, težak ko tuč i ama baš ništa posebno spreman za pistu. Šaltanje sam prepustio automatici, pa je zato sporije (sledeći put menjam sam - steptronic) - isuviše sam morao da se koncentrišem na za mene potpuno nepoznatu stazu. Ali svejedno, adrenalin je tukao samo tako... :)

http://youtu.be/uW1zfzXiIK4?hd=1

P.S.  Na snimku nekako izgleda sporije nego što je utisak dok voziš...

Van mreže PITBULL

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 207
    • Pogledaj profil
Odg: Moralo se... BMW :)
« Odgovor #8 poslato: April 24, 2012, 09:08:59 posle podne »
Одличан снимак !
Ја сам прошле године био на Наваку кад је Мерцедес имао промоцију тј "звездана вожња".
То ми је био први пут да возим на стази и могу да кажем да је потпуно други осећај.
Иако сам прешао "милион" километара, возио брзо итд, стаза је потпуно ново искуство за мене.
Ово мора да је био "track day" ?
То организују једном месечно и плаћа се 20-30 еур ако се добро сећам.

Van mreže Miki

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 105
    • Pogledaj profil
Odg: Moralo se... BMW :)
« Odgovor #9 poslato: April 25, 2012, 05:49:19 posle podne »
Sledeći Navak Track Day je 10.jun, ali je već skoro popunjen - ko hoće mora zaista brzo da se prijavi i uplati.
http://www.navak.rs/trackday/welcome.html

Osećaj je zaista jedinstven - svako ko misli da je dobar vozač i da mu će mu auto biti spreman za ovako nešto - odmah da se prijavi, neće se pokajati!

I neka ne računa da će odmah voziti "k'o Šumaher" - pista je pista - mora se stalno voziti optimalnom putanjom, kočiti kad treba i tačno koliko treba, brzine su velike i svaka greška biva kažnjena... Jako zahtevno i po vozača i po auto. Tu se vidi ko je ko, a ne start sa semafora pa do sledećeg...

Van mreže Orlo

  • Jr. Member
  • **
  • Poruke: 78
    • Pogledaj profil
    • Imejl
Odg: Moralo se... BMW :)
« Odgovor #10 poslato: April 25, 2012, 06:52:27 posle podne »
Cestitam, da te posluzi, odlican izbor!!!
Iskreno to jedan od mojih najomiljenijih BMW-a serije 5 i ja bih ovaj izabrao sigurno!  8)
Ako nije tajna koliko si ga platio, posto se vidi da je prilicno dobro ocuvan i rekao bi ovako "odakativno" oko 6-7 hiljada?  :D

Van mreže Miki

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 105
    • Pogledaj profil
Odg: Moralo se... BMW :)
« Odgovor #11 poslato: April 25, 2012, 07:41:49 posle podne »
Imaš dobro oko... :)   Baš tako, 6500e. Gledao sam svakave uglavnom 530d za 4500-5500e, ali su spram ovoga ili bili leševi, ili bez M opreme itd.

A i nije bio neki izbor očuvanih E39 525i-530i-530d u M opremi, jer baš sam to hteo - šestaka, po mogućstvu 2500ccm zbog još koliko-toliko prihvatljive registracije a solidne snage, i u M opremi a da je očuvan. Čak i napolju nije to lako pronaći... Pri samoj kupovini, imao sam pomalo dilemu između ovog i jednog 530d u M opremi iz Požege, odličan je bio (i još uvek se prodaje) ali je cena presudila, tip nije hteo ispod 8000e nikako, plus oko 450e skuplja registacija svake godine. Možda sada, nakon 5-6 meseci neuspešne prodaje nekom i snizi cenu, mada iskreno taj auto je odličan i i u Nemačkoj takav toliko košta!

P.S. Iako je 525d racionaln(ij)a opcija, nisam je razmatrao jer ima celih 30ks manje od 525i. Na težinu auta od preko 1600kg, to se ipak oseti, jednostavno manje je uživanje, a ja sam kupovao uživanja radi. Da mi je prioritet potrošnja, kupio bih 318d, ali bih ga vozio bez ikakvog uživanja. Ovako svaki put kada idem ka auto da ga provozam, srce mi zaigra od sreće, zaista! To puno znači!

Ma bre na autoputu na 150km/h sam na bednih 2600-2700 obrtaja, samo nečujno klizim, put ne osećam i trošim pritom oko 9-10L/100km. A kad zgazim jače gas, motor zareži i povuče, oduševljenje i kez su neizbežni, bez obzira na raspoloženje. Prava mašina za uživanje, ali istovremeno i za porodicu (zato i nisam mogao neki 325ci i sl.)
« Poslednja izmena: April 25, 2012, 07:56:50 posle podne Miki »

 




trenutno na sajtu
website counter

eXTReMe Tracker